Wednesday, August 11, 2010

Celebrated Afif's 1'st Birthday on 1st Ramadhan





Assalammualaikum..

Semlm lepas berbuka, kitrg (me n whole family) celebrate Bezday Afif kt umah. Bezday dia xtually on 19/7 yg lepas tp baru nak celebrate sebab ari2 atok dia masuk wad ...

Menu berbuka semlm : Sup tulang wif mee/mee hoon, nasi grg cina, tauhu sumbat & air laici.. TQ so much to chef-chef terkenal jemputan (Mama, Adik & Noin) yg menjayakan majlis.. aku wat air laici jer.. huhu... Afif mcm biasa la.. x blh nak berenggang ngan aku. nak dukung jer.. kalu ada mcm poket kanggaroo tu kn senang.. Sebaik ada yg layan dia bwk gi jln2 kt luar.. Lastly dah penat dia tido plak...

Lps berbuka... wat baca doa selamat skit utk Afif (Bezday boy).. then tunggu akak aku sampai baru potong kek... lg pun afif tido lg... nyenyak betul... bising2 pun dia pengsan gak.. hehe... penat main + mengamuk = b'gonjeng.. hehe...

potong kek dlm pukul 9 lbh... Itupun t'paksa bangunkan dia.. muka pun lemaw jer.. kalu nak tunggu dia bangun.. esk la nampaknya potong kek... Mood dia x brape cun la so...susah la nak suruh dia senyum masa amik gmbr.. masa nak tiup lilin... kakak dia (Mia)tlg tiup.. memang faberet dia la bab2 birthday ni... bezday adik dia.. tp dia yg Xcited...

Afif dapat present mainan dr maksu dia(noin) & ang pow dr atok... Many thanks 2 all of u.. ayah & ibu dah bagi present awal2 ari2.. :) Time kasih jugak kt kak ecar for the barney cake.. sgt cantik n sedap...

BTW... Alhamdulillah.. sumenyer dah settle.. penat jer x settle lg... huhu..

"Selamat menjalani ibadah puasa!"...

Wasalam...

No comments:

Post a Comment

TQVM

kucing di alam maya