Thursday, January 27, 2011

"Saya nak header baru!!" contest

Salam,



Aku singgah kt blog dannyneza ... pastu jumpa lak contest nih.... nak try la... saja2 nak cuba... ++ nak mantapkan lg skill edit gmbr ++ tambahkan kwn blogger... hehehe...

syarat-syaratnya :

* cam biasa, kena jadi Follower dulu.. (dah follow)

* kena ada blog sebab aku nak follow balik..

* letakkan banner contest di Entry..  (dah buat..hehe )
( sidebar kalau rasa nak letak boleh letak )

* create HEADER ikut kreativiti anda..
( boleh guna gambar yang di beri atau saper ada FB aku leh curi dari situ )

* kalau dah siap, sila tinggalkan link di ruangan komen supaya aku leh terjah

* Tag lah 2 orang yang korang sayang tuk contest ni..   (Sy tag : FaruqNadia )

* tarikh tutup contest ialah pada 31 Jan 2011.. (tinggal bape hari je lg.... huhuhu)

So, aku pertaruhkan header ni... ok x? =p





✿•´¯`•.LuvMiafif.•´¯`•✿

1 comment:

  1. Salam.. thanks sudi join yer..hihihi.. cantik header tu.. gud luck tau.. :)

    ReplyDelete

TQVM

kucing di alam maya