Tuesday, February 8, 2011

Story mory of the moning glory... =p

Salam,

Lama dah x update blog... busy skit... CNY holiday blk kg hubby Jerantut Pahang.... mmg best la... makan je la keje aku... mentang2 la... mak mentua terer masak..ikan patin masak tempoyak... gulai labu... talapia bakar...kerabu ulam... x dapek nak nolong... huhuhu...berat badan aku pun makin naik ni.. haish... nak diet tp nafsu makan kuat....hihihihi 

Semlm plak gi hantar Mia & Afif appoinment check up kt Klinik Nilai... Afif amik cucuk 1 thn setengah.... cian dia... asik ngadu "akit...buuu...akit...." sambil pegang peha dia yg x brape nak ada isi tu.. huhu...mlm tadi dah start demam... tp aku pelik tol la... lama nyer beliau sakit kt peha tu... x bleh berjalan lg... asik ngadu sakit jer... memang cam2 ker?... aku kol tadi cikgu dia... still telentang jer... & ngadu kaki sakit lg... hadoy!!... blk keje kang kalu dia xleh berjalan lg ... nak bwk gi klinik la... ghisau la plak... ermmmm...

yg nih cite pasal si Mia plak... malas nak cite panjang2... dipendekkan cite.... telinga dia aku detect ada benda putih... so aku gi la klinik... doctr kata mmg ada benda... so, try la nak kuarkan pakai benda alah cam gunting/penyepit tu... mia plak apa lg... meraung la mcm hesteria... 4 org pegang t'masuk ayah dia.... tp xleh gak... doktor x berani... kang terodok telinga plak sbb Mia x dok diam... so.. doktr suggest gi hospital coz ada bius & pakar... then... pegila hospital Putrajaya... refer dktr pakar telinga... Alhamdullillah... benda tu dah dapat dikuarkan... doktr tu tembak air jer.....Mia kena bedung so dia xleh nak b'gerak sgt la... tp meraung tetap mcm hesteria la... huhu xde bius2 pun.. huhu   Nak tau ape benda tu?... 3 biji polisterin yg bulat2 tu... isi dlm beanbag tu... hmmm.... mcm2 hal la si Mia ni... aku dah siap pesan kt dia.... "nxt time kalu ltk lg benda kt dlm telinga... ibu suruh dktr kerat telinga terus...." Mia cam biasa la dgn jawapan insaf dia... "ye la.. ye laa.. x buat agi" huhuhu...


Itu je la... story mory pasal 2 org kesayangan aku ni.... 
✿•´¯`•.LuvMiafif.•´¯`•✿

No comments:

Post a Comment

TQVM

kucing di alam maya