Monday, May 2, 2011

Cerita si kancil..

Salam,
Finally.... kancil aku da tukar enjin..... dari enjin 660 manual ke L5 turbo auto..... mula2 aku x setuju hubby aku nak tukar manual ke auto.. coz aku biasa bwk manual je... tp bila dah try bawak.... lama2 best plak... relax jer.... jgn nanti aku dah x reti bwk manual sudah.... hehe....

L5 Turbo

Dashboard L5

Lepas dah register enjin kt puspakom nanti ... next project is.... "pimp my ride"... ngeee...  planning nak tukar bodypart moderno... lastly baru cat.... tp x tau lg nak cat kaler ape.....  suke ngan pink mcm MyV baru tu.. tp hubby xnak lak.... dia x suke pink....nanti dia segan nak bwk......padahal aku je yg bawak  hehe... susah sgt kaler asal je la.... merah... Selain kaler pink, aku suke biru... tp Wira hubby aku dah kaler biru... so, planning nak tukar kaler selain pink, biru & merah... Nak buat sikit2 dulu.... slow2..... sbb bajet x laju.. tp kerete dah laju... huhu....  

N'way... thanks so much to my hubby coz sponsor tukar enjin...

✿•´¯`•.LuvMiafif.•´¯`•✿

No comments:

Post a Comment

TQVM

kucing di alam maya