Monday, July 9, 2012

Untuk Dia.. Hey!!


 Salam,


Ntah ape2 tajuk... hehe... lagu si Najwa Latif ft Sleeq tu... best lak lg tuu... so, nyanyi2 sambil update... 


Firstly nak citer pasal si cumeil Ariq ni dah berumur 3 bln 3 minggu dah... kejap je dah besar cayang ibu ni.... pandai bergambar lak tu.. x mcm ibu dia.. haha.. byk lg gambar2 dia photoshoot ngan Faruq Studio weekend haritu.... mmg terbaik la... cantik2 gambar  dia amik... tunggu dia abis edit gambar .. so, next time la aku update lg gambar2 Ariq @ white studio... xtually wat kt umah jer ni... =)

suke sgt masuk jari dlm mulut... rasa nak geget x? grrr..
muka cebek.... nak nangis la tu... haha
xtually..mmg payah nak suruh dia gelak cam ni.... mmg terel la si faruq ni 'agah' dia... sebut 'bah' jerr.. hehe

Kawai!!!

eh... korg dah beli baju raya ker?... baju rizalman kt tesco dah terjah??.. yg sibok skarang 20 by Rizalman tu...not bad la.... gi tgk dah... tgk mende.... dah melayang $$$ .. x pasal2 rembat satu...





raya ni ramai la yg pakat pakai baju raya rizalman ni.... jgn cam boria sudahh .. haha ... harga dlm $180-$250 .. ada 12 design... yg aku berkenan ada 4 design ... 2, 5 & 6 dari kiri .. 3 dari kanan  =) 



dlm 3 design yg aku try fitting... so, aku pilih yg ni... satu je la... ok x? boleh la kan.... pinky gitew =p


Thats all =)
 

2 comments:

TQVM

kucing di alam maya