Monday, March 4, 2013

fenin (*_*)

Assalammualaikum w.b.t...

Hari ni aku nak cerita pasal pening... bkn info pasal penyakit nih.... tp sbb musabab aku pening... haha... tp bkn pregnant yer... sound awal2 nih... haha ... dlm 100% kepeningan aku nih.... so aku dah kenalpasti bahagian masing2... hohohoho =p

35%
bila org lain yg bergaduh... x pasal2 terbabit sama... dah nasihatkan ... tp xnak dengar... so sabar je la yerrr.... x faham pun ada..... benda camtu pun nak gaduh.... kena fikir gak la perasaan org lain...  semoga Allah SWT membuka pintu insan2 ini utk muhasabah diri dan berbaik seperti dulu.... jgn kacau aku lbh2 sudah.... kang ... ini makan dia..... hahahaha... berdiam diri kn lebih baik..... kang cakap byk... byk tersalah kata.... tp.... kalu x byk cakap tp org byk cakap pasal kita gak ape kes?... diam x kacau org... org kacau kita plak... hmmm.... sabar je la kan... hahahhahaha gelak x ikhlas...


30%
bila keje.... client carik person incharge.. tp person nyer xde... tp client ni push gak kita settlekn masalah dia walaupun dah nampak aku dah pening nak fikir mcm mana nak buat... haha


15%
bertambah pening kepala gue... ni sbb kopi tenom la nih.. hahahaha... sabah mari.. opismate bg...  lama x pekena kopi... sekali pekena..... pening2 lalat suda..... jgn migrain dtg sudah...


5%
Baca pasal kes yg terjadi kt Lahad Datu tu...... nape baru skarang Sultan Sulu tu nak sabah balik?.... nape x awal2 dulu?.... nape time nak pilihanraya nih?.... saje bg kepala pening lg....


5%
nape period aku lewat nih.... pening aku dok risau... tp baru check negatif.... cepat la dtg... dah berkobar2 nak amik perancang IUD nih.... hohohoho


5 %
ape aku nak masak balik ni ek?... kekadang pening gak fikir menu ape2 nak masak tiap2 hari.... =p


lg 5%????
miscellaneous.... =p


dah la tu... kang bertambah pening nak fikir ape yg aku pening... hahahahahaha.. x sabar nak blk tgk bb Ariq buat catwalk... dpt kaki la katakan..... seronok sgt tgk dia... minta2 terubat pening aku nih... xyah mkn ponstan... ngeeee......


Suke sgtt dpt kaki...  kain busuk x tinggal... hehe.. =)


Sekian.... Peace no war!!

No comments:

Post a Comment

TQVM

kucing di alam maya